Urząd Ochrony Praw Konsumenta

Post Reply
henia
Posts: 16
Joined: Fri Jan 05, 2018 10:01 am

Urząd Ochrony Praw Konsumenta

Post by henia » Fri Jan 05, 2018 10:10 am

Maiłam ostatnio nieprzyjemną sytuację związaną z reklamacją towaru. Uświadomiłam sobie, że tak naprawdę nie znam swoich praw i odpuściłam temat. Dopiero później koleżanka udowodniła, że racja była po mojej stronie. Czy w kwestiach spornych między sprzedającym a kupującym można kierować zapytania online do takiego urzędu? Odpowiedź pisemna urzędnika, będzie chyba wystarczającym potwierdzeniem dla niefrasobliwego sprzedawcy.

gonzo
Posts: 33
Joined: Tue Aug 15, 2017 3:19 am

Re: Urząd Ochrony Praw Konsumenta

Post by gonzo » Fri Jan 05, 2018 11:03 am

moim zdaniem odpowiedz na piśmie w zupełności wystarczy

henia
Posts: 16
Joined: Fri Jan 05, 2018 10:01 am

Re: Urząd Ochrony Praw Konsumenta

Post by henia » Fri Jan 05, 2018 11:11 am

gonzo wrote:
Fri Jan 05, 2018 11:03 am
moim zdaniem odpowiedz na piśmie w zupełności wystarczy
będę bogatsza w wiedzę na przyszłość :)

luka
Posts: 17
Joined: Fri Jan 05, 2018 11:26 am

Re: Urząd Ochrony Praw Konsumenta

Post by luka » Fri Jan 05, 2018 11:38 am

wydaje mi się, że w takich prostych przypadkach wystarczy znaleźć w sieci odpowiedni paragraf i powołać się na niego podczas konfrontacji

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests